אז מהו בעצם פיקוח בנייה?

פיקוח בנייה הוא פונקציה חשובה וחיונית במהלך בנייה פרטית וציבורית או במהלך שיפוץ יסודי.

מדובר על גורם מוסמך ומקצועי הנשכר מטעמו של הלקוח לבקר וללוות את תהליך הבנייה מתחילתו עם קבלת האישורים ועד לסיומו עם אכלוס הדיירים.

מפקח בנייה מורשה ומקצועי

גורם זה אינו מגיע מטעמו של הקבלן, כיוון שהוא מייצג את האינטרסים של הלקוח, ולמעשה ניתן לומר כי במקרים מסוימים פיקוח בנייה כולל ניהול של הקבלנים ושל שאר אנשי המקצוע בשטח.
דודי בובליל הינו מפקח בנייה מורשה ומקצועי, בעל ניסיון של למעלה מעשר שנים בליווי פרויקטים שונים.

דודי בובליל מבצע פיקוח בנייה המבוסס על השכלה רחבה, תעודות והסמכות, כמו גם על בקרה יסודית וצמודה של כל הגורמים המעורבים בתהליך הבנייה.

בנוסף, שירותיו המקצועיים של מפקח הבנייה דודי בובליל זה לדאוג בהיבטים ספציפיים של הבנייה, כמו אינסטלציה, איטום וכ”ו.

תיאום וקישור

חלק בלתי נפרד מביצוע פיקוח בנייה הוא תיאום וקישור בין גורמים שונים: בין הלקוח לקבלן, בין אנשי המקצוע השונים, ובין המעורבים בבנייה לבין הרשויות. ישנה חשיבות גבוהה מאוד לביצוע תיאום זה על הצד הטוב ביותר בכל הקשור לתוצאה הסופית ולדרך שבה היא מבטאת את רצונותיו של הלקוח.

כמו כן, קשור תיאום זה לעמידה בזמנים – נקודה קריטית במיוחד בכל הקשור להתקדמות תקינה של הפרויקט, ללא עיכובים או בעיות. חברתו של דודי בובליל – בובליל נדל”ן, מבצעת פיקוח בנייה באמצעות הערכת סיכונים, הגדרת הסכמים וחוזים, בדיקת לוחות זמנים ואכיפתם, עריכת השוואות מחירים ותשלומים ועוד..

החברה מקפידה על סטנדרט עבודה גבוה מאוד אשר שם דגש על בטיחות בעבודה ועל הצמדות לנהלים ולחוקים. לחברה ניסיון רחב בהוצאה אל הפועל של פרויקטים גדולים ומורכבים, המעידים על מקצועיות העבודה ועל השירות האיכותי שמלווה את הלקוח לכל אורך הדרך.

רישוי עסקים בראשון לציון – דקו אדריכלים